Jumbo Retail Media sluit zich aan bij Cäsar.

Woerden, 15 oktober 2025 – Jumbo Retail Media heeft zich aangesloten op het platform Cäsar. Het volledige netwerk van Jumbo Retail Media is vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket. Dankzij deze aansluiting kunnen mediaplanners en adverteerders beschikken en plannen op onder andere alle entreeschermen van Jumbo. Jumbo heeft bijna 2.500 schermen beschikbaar verdeeld over ruim 700 winkels.

Cäsar is het dataplatform waarmee media & retail kunnen geotargeten op hoog niveau. Aan de hand van diverse datastromen, kunnen gebruikers hun ideale campagne- of communicatiegebied samenstellen. Aan deze gebieden kan men binnen Cäsar beschikbare media koppelen, waaronder Out of Home, digitale audio en display, retail instore media, online (social media), ongeadresseerd en huis aan huis bladen.

Jumbo Retail Media heeft een rijk mediaportfolio met onder andere Jumbo.com, apps, digitale schermen, in-store schapcommunicatie, foodmarkt themapleinen, handscanners en meer dan 700 winkels. Via deze relevante mediakanalen bereikt Jumbo wekelijks miljoenen klanten. Perfect om jouw merkboodschap extra te laden of het nu conversie gedreven is of brand building. Jumbo Retail Media heeft een passende oplossing.

Arthur Zwamborn, operationeel directeur bij Cäsar, is blij met de aansluiting van Jumbo en de toevoeging van het Retail netwerk: “Met deze samenwerking bieden we de gebruikers van Cäsar een nog breder palet aan instore retail data, waarmee  het aanbod nog completer wordt. Hiermee zijn onze klanten in staat om de “mix” te kunnen optimaliseren.

“Ons doel is om ons retailmedianetwerk toegankelijk en transparant te maken voor adverteerders en mediabureaus. Onderdeel zijn van Cäsar is voor ons een belangrijke stap in dit proces voor ons DOOH netwerk” zegt Tom van Dalen, Propositie & Productontwikkelaar Jumbo Retail Media. “Wij bereiken wekelijks miljoenen mensen in ruim 700 winkels en kunnen impact maken voor zowel FMCG merken als non-endemic adverteerders”

Met deze samenwerking benadrukken Cäsar en Jumbo Retail Media het belang van de uitbreiding van het Retail aanbod in mediaplanning. Hiermee maken ze het voor bureaus en adverteerders nog eenvoudiger om campagnes datagedreven uit te voeren en via het Jumbo netwerk lokaal of grootschalig in te zeten.